Agentia de media Universal McCann care anul trecut a gestionat pentru clientii sai bugete de 70 mil. euro va furniza din ianuarie 2010 servicii complete de media pentru retelele Metro Cash&Carry si Real Hypermarket, detinute de grupul german Metro, cel mai mare jucator din comertul romanesc. In urma unei licitatii organizate de grup, Universal McCann va oferi servicii de consultanta media, media planning, media buying, strategie si cercetare. Valoarea contractului nu a fost precizata. Metro a avut anul trecut afaceri de 2,35 mld. euro in Romania, cea mai mare divizie a sa fiind reteaua de magazine cash & carry, cu vanzari de 1,63 mld. euro. Universal McCann face parte din McCann Erickson Romania, unul din principalele grupuri de comunicare de pe piata locala cu afaceri de 87 mil. euro anul trecut. Din McCann Romania mai fac parte agentia de publicitate full service B.V McCann Erickson, agentia de relatii publice McCann PR, compania de comunicare digitala MRM Worldwide si agentia de BTL, Momentum. Intre conturile pe care le coordoneaza Universal McCann se numara Coca-Cola, Heineken, Vodafone, S.C. Johnson, Tnuva, Cadbury, Banca Romaneasca, MasterCard sau A&D Pharma.
Agentia de media Universal McCann care anul trecut a gestionat pentru clientii sai bugete de 70 mil. euro va furniza din ianuarie 2010 servicii complete de media pentru retelele Metro Cash&Carry si Real Hypermarket, detinute de grupul german Metro, cel mai mare jucator din comertul romanesc. In urma unei licitatii organizate de grup, Universal McCann va oferi servicii de consultanta media, media planning, media buying, strategie si cercetare. Valoarea contractului nu a fost precizata. Metro a avut anul trecut afaceri de 2,35 mld. euro in Romania, cea mai mare divizie a sa fiind reteaua de magazine cash & carry, cu vanzari de 1,63 mld. euro. Universal McCann face parte din McCann Erickson Romania,