Printre primii loviţi de criză, dezvoltatorii imobiliari şi-au redus cu peste 50% investiţiile în publicitatea tradiţională. Cei mai mulţi susţin însă că în 2010 vor acorda o atenţie sporită promovării. Deşi unele firme de pe segmentul de real estate au operat reduceri drastice ale bugetelor de marketing, potrivit monitorizării Alfacont, în primele trei trimestre din 2009, cei mai mulţi jucători au ales presa scrisă pentru a-şi promova proiectele (3.429 de reclame î
Printre primii loviţi de criză, dezvoltatorii imobiliari şi-au redus cu peste 50% investiţiile în publicitatea tradiţională. Cei mai mulţi susţin însă că în 2010 vor acorda o atenţie sporită promovării.
Deşi unele firme de pe segmentul de real estate au operat reduceri drastice ale bugetelor de marketing, potrivit monitorizării Alfacont, în primele trei trimestre din 2009, cei mai mulţi jucători au ales presa scrisă pentru a-şi promova proiectele (3.429 de reclame în ziare şi 116 în reviste). „Dezvoltatorii imobiliari ştiu că promovarea este esenţială pentru a-şi diferenţia propriile proiecte de cele ale concurenţei, mai ales în contextul unei pieţe aglomerate de oferte – sectorul rezidenţial fiind în continuare destul de activ din punctul de vedere al campaniilor publicitare“, spune Alex Cernătescu, CEO al agenţiei Infinit Solutions, adăugând că, în 2009, au comunicat mai intens firmele cu o poziţie stabilă pe piaţa de profil.
Strategii pentru anul viitor
„Companiile cu tradiţie au păstrat linia de comunicare, cu toate că unii dintre ei au redus bugetele. De asemenea, programul «Prima Casă» a generat un flux mai mare de informaţii, majoritatea dezvoltatorilor încercând să profite de ocazie pentru a-şi promova ofertele“, a mai spus Cernătescu. Una dintre cele mai recente campanii integrate pe care Infinit Solutions le-a dezvoltat a fost „Domus Stil îţi redefineşte norocul“. @