- Economic - nr. 438 / 12 Decembrie, 2009 Al doilea eveniment de Business Networking a avut loc la Targu-Mures, ieri, in organizarea Junior Chamber International Targu-Mures, in atmosfera primitoare creata de Dublin Irish Pub. Prezentarea din debut, tinuta de presedintele JCI Targu-Mures, Lázsló Pacsó, a permis explicarea practicii fast networking si a modului in care evenimentul Business Networtking propune relationarea intre participanti. Tineri manageri, antreprenori, consultanti, consilieri in diferite domenii au fost prezenti la actiunea interactiva care le-a permis sa se cunoasca reciproc si sa identifice oportunitati de afaceri. Doi cate doi, cei prezenti au dialogat pe durata a cinci minute, intr-o serie de microintalniri, astfel incat pe durata reuniunii fiecare dintre participanti a avut prilejul de a dialoga unul cu altul, comunicarea facilitand impartasirea de schimburi de experienta. Iata si cateva exemple. Mihai Ungur este un tanar patron care, impreuna cu fratele sau, detine o cafenea unde melomanii sunt la ei acasa, cei doi frati fiind absolventi ai scolii de arta, muzicieni, pianul fiind instrumentul indragit, si isi doresc organizarea de seri tematice, in cafenea. Birthá Attila are drept pasiune publicitatea prin mijloacele oferite de internet, un domeniu vast si care necesita multa si rabdare. Silvia Ciubotaru, consultant resurse umane, este, in acelasi timp, voluntar in actiunile Asociatiei Romane de Cancer, Grupul Destine Comune Targu-Mures. La fel, Ciprian Sabau, director de proiecte la Fundatia crestina Rhema, prin proiecte umanitare doreste sa ajute persoanele in dificultate, dar nu ne-a oferit prea multe amanunte, fiindca, pentru persoanele in nevoi, "lucrurile bune se fac in tacere". Si alte companii ai caror manageri au fost prezenti sunt implicate in actiuni umanitare, supermarketul Real, reprezentat la Business Network de managerul Iu