Pasajul suprateran Pipera-Tunari a fost deschis circulaţiei sâmbătă, în urma finalizării lucrărilor de construcţie, care au durat mai bine de doi ani şi au costat peste nouă milioane de euro. Pasajul Pipera-Tunari supratraversează calea ferată Bucureşti Constanţa, are o lungime de peste 230 de metri, o lăţime de aproape 19 metri, două tronsoane de 1,5 metri şi parapeţi pietonali. Deasupra căii ferate, pasajul are patru benzi de circulaţie, câte două pe sens, fiecare cu o
Pasajul suprateran Pipera-Tunari a fost deschis circulaţiei sâmbătă, în urma finalizării lucrărilor de construcţie, care au durat mai bine de doi ani şi au costat peste nouă milioane de euro.
Pasajul Pipera-Tunari supratraversează calea ferată Bucureşti Constanţa, are o lungime de peste 230 de metri, o lăţime de aproape 19 metri, două tronsoane de 1,5 metri şi parapeţi pietonali. Deasupra căii ferate, pasajul are patru benzi de circulaţie, câte două pe sens, fiecare cu o lăţime de trei metri, precum şi două trotuare cu o lăţime de 1,5 metri.
De asemenea, au fost realizate artere de racordare cu drumurile laterale şi intersecţii, fiind prevăzute cu rigole carosabile. Pasajul este iluminat şi prevăzut cu sistem de semnalizare modern.
Lucrările la Pasajul Pipera-Tunari au fost realizate de constructorii portughezi Mota-Engil Engenharia e Construcao SA, Construcoes Gabriel SA şi Empressa de Construcoes Amandio Carvalho şi au costat 9.337.921 de euro, din care 3.955.116 de euro reprezintă fonduri europene, 1.318.579 de euro de la bugetul de stat, iar restul de 4.064.226 de euro este cofinanţarea asigurată de Primăria Sectorului 2 şi Primăria Voluntari.
Pasajul Pipera-Tunari a fost conceput pentru a elimina traversarea peste calea ferată Bucureşti - Constanţa, într-una din cele mai aglomerate zone.
Şoseaua Pipera urmează să se lărgească de la 4 la 6 benzi
Începute