Afacerea băimăreanului a împlinit de curând 5 ani. Acesta a adus, în exclusivitate pentru Baia Mare, covoare purtând celebra marcă Pierre Cardin.
După absolvirea facultăţii, Ovidiu Dragoş a lucrat timp de trei ani în Italia, în cadrul unei firme de finisări interioare. „Mi-a prins bine munca în străinătate. Am acumulat experienţă şi am deprins reţeta pentru a răzbi în afaceri", afirmă patronul. Dorul de Baia Mare l-a adus înapoi, iar în anul 2004, a deschis unul dintre cele mai renumite magazine de covoare din oraş.
Numele societăţii are tâlcul său
Ovidiu Dragoş spune că povestea sa de succes a început în momentul în care a ales denumirea societăţii: „Celpyios poate părea un nume ciudat. Însă toate au un tâlc în lumea asta. Sunt nepot de preot. Celpyos vine, de fapt, de la «cel pios»". Afinitatea băimăreanului faţă de bunul gust în ceea ce priveşte amenajările interioare şi ideile sale originale vis-a-vis de ce înseamnă „modern" în domeniu s-au materializat în magazinul său.
În premieră pentru judeţul Maramureş, patronul a început să comercializeze la finele anului trecut celebra marcă Pierre Cardin. „Un astfel de covor este lucrat, în proporţie de 100%, din lână - lucru inedit, ţinând cont de faptul că, în prezent, majoritatea covoarelor au la bază doar 80% lână, restul de 20% conţinând, în proporţii variabile, polipropilenă şi mătase", explică patronul.
Ovidiu Dragoş şi-a câştigat clienţii nu doar prin calitatea produselor sale, ci şi prin faptul că îi place să comunice cu aceştia. „Tratez afacerea cu seriozitate şi responsabilitate, însă de felul meu sunt un om glumeţ. Îmi place să stau de vorbă cu oamenii care calcă pragul magazinului meu, să îi sfătuiesc. Nu mi-ar plăcea să ştiu că clienţii pleacă de la mine cu ideea că i-am forţat să aleagă ori să cumpere un anumit model de covor", punctează băimăreanul. @N_P