Mediaedge:cia România (MEC) a fost desemnată, în urma unei licitaţii agenţia care va gestiona contul de media al companiei FRoSTA, lider de piaţă pe segmentul produselor din peşte îngheţat din Polonia.
Pentru brandul Golden Fish Fingers, Mediaedge:cia oferă servicii de planificare, cumpărare şi implementare a comunicării media cât şi strategii de analiză a profilului consumatorului şi de eficienţă a investiţiei. Obiectivele campaniei de media pentru brandul Golden Fish Fingers vizează creşterea notorietăţii şi generarea vânzărilor, mediul de comunicare selectat fiind televiziunea. Campania de comunicare media se va derula în perioada 28 decembrie - 28 februarie. "Deoarece am observat o creştere dinamică a pieţei din România, am decis să investim în perspectiva acestei categorii, pentru a ne întări poziţia de lider de piaţă", a declarat Adam Basalaj, FRoSTA General Manager.
"Suntem încântaţi să consolidăm şi în România marca Golden Fish Fingers, oferind soluţii eficiente în planificarea comunicării, implementare media şi expertiză în categoria FMCG", a declarat Bogdan Prăjişteanu, director general al MEC România.
Mediaedge:cia România (MEC) a fost desemnată, în urma unei licitaţii agenţia care va gestiona contul de media al companiei FRoSTA, lider de piaţă pe segmentul produselor din peşte îngheţat din Polonia.
Pentru brandul Golden Fish Fingers, Mediaedge:cia oferă servicii de planificare, cumpărare şi implementare a comunicării media cât şi strategii de analiză a profilului consumatorului şi de eficienţă a investiţiei. Obiectivele campaniei de media pentru brandul Golden Fish Fingers vizează creşterea notorietăţii şi generarea vânzărilor, mediul de comunicare selectat fiind televiziunea. Campania de comunicare media se va derula în perioada 28 decembrie - 28 februarie. "Deoarece am observat o creştere dinamică a pieţei din România,