Decoruri speciale de Crăciun, premii, artişti, Moşi Crăciuni din toate colţurile lumii: cam aşa arată mall-urile din Bucureşti în ultima lună din an. Toate acestea au scos câteva sute de mii de euro din bugetele de criză. „Ne-am dorit să oferim clienţilor noştri o lună decembrie deosebită din toate punctele de vedere, cu un ambient de sărbătoare, cu decoraţiuni specifice acestei perioade, dar, mai ales, cu o campanie din care să nu lipsească premiile de val
Decoruri speciale de Crăciun, premii, artişti, Moşi Crăciuni din toate colţurile lumii: cam aşa arată mall-urile din Bucureşti în ultima lună din an. Toate acestea au scos câteva sute de mii de euro din bugetele de criză.
„Ne-am dorit să oferim clienţilor noştri o lună decembrie deosebită din toate punctele de vedere, cu un ambient de sărbătoare, cu decoraţiuni specifice acestei perioade, dar, mai ales, cu o campanie din care să nu lipsească premiile de valoare”, a declarat pentru capital.ro Marius Barbu, retail development director Mivan Development, dezvoltatorul mall-ului Liberty Center din zona Rahova.
Băneasa Shopping City, Vitantis Shopping Center, Plaza România şi Bucureşti Mall pregătesc, de asemenea, evenimente cu totul şi cu totul speciale de Crăciun. Investiţiile în decoruri şi evenimente sunt însă pe măsură, după cum spun majoritatea companiilor.
Bugete de sute de mii de euro
Băneasa Shopping City a alocat un buget de marketing de 400.000 de euro pentru 2 luni de campanie, după cum a declarat pentru capital.ro Ali Ergun Ergen, CEO Băneasa Developments. „Această sumă include toate activităţile şi promovarea campaniei de iarnă: decorurile din centrul comercial, deschiderea patinoarului, amenajarea „Atelierului lui Moş Crăciun” destinat copiilor, X-mas Village, tombola, carnetul de reduceri, X-MAS Night Shopping Party şi multe alte evenimente”, explică oficialul mall-ului.