Pasajul Pipera-Tunari a fost inaugurat, sambata, cu mare tam-tam, la festivitati participand mai multe oficialitati. Deschiderea Pasajului suprateran Pipera-Tunari rezolva problemele de circulatie din zona de nord a Capitalei, eliminand stationarile la trecerea la nivel cu calea ferata Bucuresti-Constanta. Pasajul contribuie la fluidizarea traficului pe Bd. Pipera (fosta sosea Pipera-Tunari), una dintre arterele importante de acces in Capitala. Pasajul a fost construit in urma castigarii sesiunii de proiecte europene cu finantare din fonduri europene si in urma colaborarii dintre Primaria Sectorului 2, Primaria Voluntari, Consiliul Judetean Ilfov si Consiliul General al Municipiului Bucuresti. Investitia a fost de 9.337.921 euro, din care 3.955.116 euro au reprezentat fonduri europene, 1.318.579 euro au fost din bugetul de stat, iar restul de 4.064.226 euro au fost din cofinantarea asigurata de Primaria Sectorului 2 si Primaria Voluntari.
Lungimea totala a pasajului este de 216 metri, din care rampele, de ambele parti, au o lungime insumata de 181,2 metri. Deasupra caii ferate, pasajul are patru benzi de circulatie, cate doua pe sens, la care se adauga doua trotuare. Latimea pasajului este de 18,6 metri, cu doua tronsoane de 1,5 metri si parapeti pietonali. S-au realizat, de asemenea, artere de racordare cu drumurile laterale si intersectii, prevazute toate cu rigole carosabile. Pasajul este iluminat si prevazut cu sistem de semnalizare modern care permite circulatia inclusiv pe timpul noptii.
Pe langa Pasajul Pipera-Tunari, Primaria Sectorului 2 are pregatite documentatiile tehnice pentru inca doua investitii ce au ca scop fluidizarea circulatiei autovehiculelor din Bucuresti: Pasajul Andronache-stefanesti si Pasajul Petricani. Pentru fluidizarea traficului rutier din zona cartierului Andronache s-a decis realizarea unui pasaj denivelat superior