Noul pod rutier, construit peste liniile CFR, îi scuteşte pe şoferi de statul la barieră, dar nu îi scapă şi de aglomeraţia de pe Şoseaua Pipera-Tunari. Pasajul Pipera-Tunari are pe patru benzi de circulaţie, însă intrarea şi ieşirea se face pe două benzi, ceea ce duce la creearea de dopuri la picioarele podului.
GALERIE FOTO PASAJ PIPERA-TUNARI
Deschiderea Pasajului Pipera-Tunari, construit la graniţa dintre sectorul 2 şi oraşul Voluntari, urma să-i scutească pe şoferii care trec zilnic prin zonă de traficul aglomerat. Cu o investiţie de aproximativ 12 milioane de euro, lucrarea s-a dovedit la numai câteva zile de la deschidere aproape inutilă pentru şoferii care circulă zilnic prin zonă.
Cu toate acestea, chiar dacă nu mai pierd zilnic zeci de minute în faţa barierei de la calea ferată, aşteptând să treacă trenul de Constanţa, conducătorii auto se blochează în trafic la ieşirea către Şoseaua Barbu Văcărescu. Cei câţiva zeci de metri de pasaj sunt construiţi cu câte două benzi de circulaţie pe sens, însă intrarea şi ieşirea din ambele direcţii pe pasaj, sunt formate din două benzi de circulaţie, câte una pentru fiecare sens de mers.
„Nu este o soluţie! Avantajul e că nu mai stai la barieră, dar în direcţia Barbu Văcărescu, imediat ce cobori de pe pod, este groaznic. Te blochezi. Se îngustează, se revine la două benzi şi n-ai făcut practic nicio treabă“, a spus ieri Costel, un şofer din Bucureşti.
Şoseaua Pipera, lărgită la anu’
Situaţia de astăzi a fost însă prognozată acum o lună de către preşedintele Consiliului Judeţean Ilfov, Cristache Rădulescu. „ Pasajul nu rezolvă decât în mică măsură problema traficului din zonă, adică îi scuteşte pe şoferi de statul barieră. Pentru îmbunătăţiri, se are în vedere lărgirea la patru benzi a Şoselei Pipera-Tunari. Proiectul este finalizat, iar la începutul anului vor în