Geanina Babiceanu, 37 de ani, a preluat pozitia de Regional Marketing Director pentru regiunea de est a Balcanilor in cadrul producatorului de guma de mestecat Wrigley, dupa ce a condus departamentul de marketing al producatorului de lactate LaDorna putin peste jumatate de an.
"Am plecat din LaDorna pentru ca am considerat oportunitatea oferita de pozitia regionala in compania Wrigley interesanta si potrivita aspiratiilor pe care le am pentru evolutia mea profesionala", a declarat Geanina Babiceanu pentru Ziarul Financiar.
Babiceanu ocupa noua pozitie in cadrul Wrigley din vara acestui an, fiind responsabila de dezvoltarea si implementarea strategiei de marketing pentru brandurile Wrigley din Romania, Bulgaria, Macedonia, Albania si Kosovo.
Astfel, dupa mai multi ani in care a condus echipele de marketing ale producatorilor locali cu afaceri de zeci de milioane de euro, ea a preluat coordonarea departamentului de marketing din cadrul unui business cu afaceri de sute de milioane de euro. Doar Romania, cea mai mare piata a Wrigley din aceasta regiune, a adus vanzari de peste 68 mil. euro anul trecut.
Absolventa a Academiei de Studii Economice din Bucuresti, Babiceanu a detinut timp de patru ani si jumatate functia de marketing manager a producatorului de snacks-uri Chio (Intersnack Romania) inainte de a prelua la 1 decembrie 2008 functia de director de marketing al LaDorna, companie care a rulat anul trecut afaceri de 40 mil. euro.
Babiceanu a fost primul director de marketing al producatorului de lactate, controlat acum de gigantul francez Lactalis, tinand cont ca in perioada in care grupul LaDorna era detinut de Jean Valvis, aceasta functie era indeplinita chiar de antreprenorul elvetian. Departamentul de marketing al LaDorna este condus de la inceputul lunii octombrie a acestui an de Ioana Moga, cea care a fost director de marketing al