Cu cât zona business este mai prezentă în reţelele sociale, cu atât mai mult creşte vulnerabilitatea companiilor în faţa atacurilor online. Raportul Anual de Securitate Online Cisco 2009 avertizează că, odată cu dezvoltarea exponenţială a acestor site-uri, s-au dezvoltat şi diversificat şi formele de criminalitate online. Companiile ai peirdut în 2009 aproximativ 450.000 de dolari în urma fraudelor bancare online, în vreme ce hackerii şi-au perfecţionat metodele pentru 2010.
Cu cât zona business este mai prezentă în reţelele sociale, cu atât mai mult creşte vulnerabilitatea companiilor în faţa atacurilor online. Raportul Anual de Securitate Online Cisco 2009 avertizează că, odată cu dezvoltarea exponenţială a acestor site-uri, s-au dezvoltat şi diversificat şi formele de criminalitate online. Companiile ai peirdut în 2009 aproximativ 450.000 de dolari în urma fraudelor bancare online, în vreme ce hackerii şi-au perfecţionat metodele pentru 2010.
Activitatea de business s-a extins de mult în afara birourilor şi a reţelelor interne ale companiilor, migrând către media socială, reprezentată de Facebook, Twitter sau LinkedIn, prin intermediul gadget-urilor conectate la net în aeroporturi, gări, restaurante dotate cu wireless sau în parcuri. Angajaţii au tendinţa să amestece informaţiile personale cu cele profesionale, făcând şi mai vagă distincţia business-social. Pe pagina de Facebook a unui PR poţi găsi atât comunicate de presă şi imagini legate de companie, cât şi poze cu bebeluşul PR-ului, ultima petrecere la care şi-a făcut de cap sau declaraţiile de dragoste pe care le postează pe „wall”-ul iubitului.
„Mobilitatea informaţiei în interiorul şi în afara reţelelor corporaţiilor, invazia dispozitivelor personale şi a aplicaţiilor noi în reţelele corporatiste, persistenţa şi evoluţia comunităţii de hackeri transformă felul în care industria de secu