Concurenţa acerbă de pe piaţa locală a crescut şi lupta în privinţa ofertelor venite pe final de an
Anul acesta sezonul sărbătorilor nu va mai avea acelaşi aport ca în trecut
Sectorul telecom din România şi nu numai este unul care depinde mult de promoţiile pe care jucătorii din această piaţă le lansează şi mai ales de cele care apar în jurul sărbătorilor importante din parcursul unui an. Anul acesta, deşi sectorul telecom a fost mai ferit de criză, concurenţa acerbă de pe această piaţă se reflectă în ofertele tot mai competitive ale furnizorilor, care par să se intensifice spre finalul anului - perioadă care, fără promoţiile speciale, afişează o evoluţie mai lentă a vânzărilor, sunt de părere reprezentanţii Digital Cable Systems (DCS). "Faptul că recesiunea nu s-a făcut simţită atât de puternic precum se aştepta în sectorul telecom nu înseamnă că operatorii de pe această piaţă vor înregistra aceleaşi creşteri ca în anii trecuţi. Bătălia se dă pentru atragerea de noi clienţi, dar mai ales pe fidelizarea celor deja existenţi, iar acest lucru se poate realiza oferindu-le oamenilor ceea ce caută cel mai mult în această perioadă: reduceri, gratuităţi, preţuri mici, chiar şi cu riscul de a micşora temporar marjele de profit", a declarat Dinu Malacopol, CEO al DCS.
Totodată, reprezentantul companiei a mai spus pentru Curierul Naţional că valoarea reducerilor, necesitatea serviciului respectiv, preţul avantajos sunt doar câteva dintre elementele care influenţează reuşita unei promoţii. "În general, cel mai important factor este identificarea publicului cu o sensibilitate crescută la promoţii şi targetarea eficientă a acestuia", a adăugat acesta.
În perioadele Sărbătorilor de iarnă promoţiile aduc un avans de cel puţin 20%, faţă de o lună normală
Oficialul companiei a mai spus că din moment ce acestea generează vânzări cu