Perioada Sărbătorilor de Iarnă aduce pentru români excese alimentare, de aceea reprezentanţii unor firme din industria alimentară au decis să desfăşoare o campanie de educare a populaţiei privind cantităţile de alimente care ar trebui cumpărate şi consumate. Românii trebuie să-şi echilibreze alimentaţia şi, potrivit specialiştilor în domeniu, o modalitate eficientă de realizare a acestui lucru este de a cunoaşte ce cantităţi de calorii şi nutrienţi conţine fiecare al
Perioada Sărbătorilor de Iarnă aduce pentru români excese alimentare, de aceea reprezentanţii unor firme din industria alimentară au decis să desfăşoare o campanie de educare a populaţiei privind cantităţile de alimente care ar trebui cumpărate şi consumate.
Românii trebuie să-şi echilibreze alimentaţia şi, potrivit specialiştilor în domeniu, o modalitate eficientă de realizare a acestui lucru este de a cunoaşte ce cantităţi de calorii şi nutrienţi conţine fiecare aliment. În acest sens, şase mari companii au decis să introducă şi în România un sistem de etichetare bazat pe Cantitatea Zilnică Estimată (CZE).
Firmele Coca Cola, Kraft Foods, Mars, Nestle, Star Foods şi Unilever South Central Europe, care fac parte din patronatul din industria alimentară Romalimenta, desfăşoară o campanie de educare a consumatorilor pentru a-i ajuta să înţeleagă informaţiile oferite de etichetarea bazată pe CZE.
„Companiile din industria alimentară vor ca oamenii să fie sănătoşi pentru a le cumpăra produsele. Dacă sunt educaţi cu privire la elementele nutritive conţinute, consumatorii pot alege aliemnetle care li se potrivesc. În acest sens, în săptămânile următoare în toate magazinele Carrefour din ţară vor fi prezenţi reprezentanţi ai celor şase companii înscrise în această campanie care vor explica tuturor consumatorilor ce înseamnă datele cuprinse pe eticheta bazată pe CZE”, a spus preşedintel