Grupul de companii de comunicare Thegroup, care a rulat anul trecut afaceri de peste 100 mil. euro, a preluat 51% din actiunile agentiei de marketing BrandsOn, care avea anul trecut 45 de angajati.
"Am preluat 51% din compania BrandsOn, dar managementul ei ramane la partenerul nostru, Marian Dumitrescu", a declarat Zoltan Szigeti, fondator si actionar al Thegroup. Dumitrescu va pastra si pachetul minoritar de 49% din titlurile companiei BrandsOn.
"Valoarea tranzactiei este confidentiala. Este un contract de preluare de actiuni intre fondatorii Thegroup si cei ai BrandsOn, dar valoarea acestui contract, ca orice contract de asemenea natura, ramane o informatie pe care o au doar partenerii companiei", a declarat pentru ZF Marian Dumitrescu, actionar si managing partner al BrandsOn, companie prezenta pe piata locala din 2003.
In 2008, agentia de marketing BrandsOn a avut o cifra de afaceri de 5,2 mil. euro, cu un profit de peste 100.000 euro si 45 de angajati, potrivit datelor de pe site-ul Ministerului de Finante. Printre activitatile derulate de BrandsOn se numara campaniile de activare a brandurilor la punctul de vanzare, promotii pentru consumatori sau programe de tip mystery shopping. Printre clientii BrandsOn se numara companii precum Unilever, Danone, JTI, Coty, Tchibo, Parmalat si Cosmote. Anul viitor, agentia va trece printr-un proces de rebranding, urmand sa poarte denumirea de Field:star. Thegroup a fost fondat in 2005 de catre Mihaela Nicola si Zoltan Szigeti si are 14 agentii de comunicare specializate.
Grupul de companii de comunicare Thegroup, care a rulat anul trecut afaceri de peste 100 mil. euro, a preluat 51% din actiunile agentiei de marketing BrandsOn, care avea anul trecut 45 de angajati.
"Am preluat 51% din compania BrandsOn, dar managementul ei ramane la partenerul nostru, Marian Dumitrescu", a declarat Zoltan Sziget