Memebrii juriului APAR (Asociaţia Presei Auto din România), au ales câştigătoarea competiţiei naţionale "Masina Anului 2010 în România". Este vorba de Ford Fiesta.Modelul Fiesta, lansat în 3 martie 2009 în România are trei motorizări pe benzină: 1,25 litri de 82 CP, 1,4 litri de 96 CP şi 1,6 litri de 120 CP. La acestea se adaugă două motorizări diesel TDCi: 1,4 litri de 68 CP şi 1,6 litri de 90 CP. Aceste propulsoare sunt disponibile atât pentru varianta în 3 uşi cât şi p
Memebrii juriului APAR (Asociaţia Presei Auto din România), au ales câştigătoarea competiţiei naţionale "Masina Anului 2010 în România". Este vorba de Ford Fiesta.
Modelul Fiesta, lansat în 3 martie 2009 în România are trei motorizări pe benzină: 1,25 litri de 82 CP, 1,4 litri de 96 CP şi 1,6 litri de 120 CP. La acestea se adaugă două motorizări diesel TDCi: 1,4 litri de 68 CP şi 1,6 litri de 90 CP. Aceste propulsoare sunt disponibile atât pentru varianta în 3 uşi cât şi pentru cea în 5 uşi.
Celelate nouă finaliste au fost: Chevrolet Cruze, Hyundai i20, Kia Soul, Mazda3, Opel Astra, Peugeot 206 plus, Renault Fluence, Toyota Avensis şi Volkswagen Polo.
Pe de altă parte, titlul de "Maşina anului 2010 în Europa" a fost câştigat de Volkswagen Polo, care a devansat modelele Toyota IQ şi noul Opel Astra, situate pe locurile doi şi trei.
De asemenea, în viziunea UZEAR (Uniunea Ziariştilor şi Editorilor Auto din România ), "Maşina Anului 2010 în România" este tot Opel Astra, urmată de Renault Megane şi Ford Fiesta.