Tot mai mulţi români renunţă la obiceiul de a sta acasă de Crăciun şi aleg pachetele turistice pentru acestă Sărbătoare. Cererea este în creştere, dar nu poate egala încă interesul pentru pachetele de Revelion. Faţă de anii precedenţi, s-au vândut mai multe pachete turistice de Crăciun, atât pe destinaţii interne, cât şi externe, deşi este un an de criză. Una din explicaţii este faptul că, la ofertele de Crăciun preţurile practicate sunt mai mici decât cele de
Tot mai mulţi români renunţă la obiceiul de a sta acasă de Crăciun şi aleg pachetele turistice pentru acestă Sărbătoare. Cererea este în creştere, dar nu poate egala încă interesul pentru pachetele de Revelion.
Faţă de anii precedenţi, s-au vândut mai multe pachete turistice de Crăciun, atât pe destinaţii interne, cât şi externe, deşi este un an de criză. Una din explicaţii este faptul că, la ofertele de Crăciun preţurile practicate sunt mai mici decât cele de Revelion. De exemplu, la o pensiune de trei stele din Predeal, un pachet cu cinci nopţi de cazare costă 600 de lei de persoană, în timp ce, în perioada Revelionului, preţul este 1.100 de lei la acelaşi număr de nopţi.
„În alţi ani erau mai puţine unităţi de cazare care organizau şi Crăciunul, multe se axau doar pe Revelion, şi asta a făcut ca oferta să fie mai diversificată, iar oamenii au cumpărat”, a declarat, pentru capital.ro, Alin Burcea, prim vicepreşedinte al ANAT şi director al agenţiei Paralela 45.
Hoteluri pline de Revelion
Chiar dacă vânzările pachetelor de Crăciun au înregistrat o creştere în acest an, pachetele de Revelion rămân piesa de rezistenţă în perioada Sărbătorilor. Numărul turiştilor au optat pentru vacanţe de Revelion rămâne mai mare decât al celor care aleg pachetele de Crăciun. Alin Burcea este convins că, de Anul Nou proprietarii din România vor reuşi să-ş