Lucrările la pasajul de la străpungerea Doamna Ghica - Chişinău au fost oprite, dar firma constructoare a cheltuit tot bugetul. Drumul cu patru benzi şi podul peste calea ferată din zona Gării Obor au intrat în lucru în 2007 şi au fost abandonate în vara anului 2008.
Străpungerea Doamna Ghica - Chişinău, artera care ar trebui să preia o parte din traficul de pe Şoselele Colentina şi Fundeni şi de pe viitoarea autostradă Bucureşti- Ploieşti, a fost lăsată de izbelişte de aproximativ un an şi jumătate.
Proiectul constă într-o prelungire a străzii Doamna Ghica printr-un drum cu două benzi pe sens, care ar trebui să facă legătura cu Şoseaua Pantelimon, trecând peste calea ferată din zona Baicului.
Pentru finalizarea lucrărilor nu mai este nevoie decât de montarea grinzilor care fac legătura între pilonii de susţinere ai podului, deja montaţi, şi de finisarea bucăţii de drum dintre calea ferată şi Piaţa Delfinului. Însă, grinzile zac de peste un an de zile la marginea căii ferate, devenind deja parte din peisaj pentru locuitorii zonei.
Un canal colector a oprit lucrarea
Bucata de drum dinspre Doamna Ghica este aproape finalizată, au fost montaţi stâlpii de iluminat de pe margine, s-a făcut şi un scuar pe care au început deja să crească buruieni, iar circulaţia este permisă. Şoseaua este folosită doar de locuitorii din zonă, care profită de faptul că drumul se termină brusc în dreptul podului şi îşi parchează maşinile pe unde apucă.
Mădălin Dumitru, şeful Direcţiei Infrastructură şi Servicii Publice din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti (PMB), spune că lucrările au fost sistate în vara lui 2008, din cauză că a expirat contractul cu firma portugheză Lena. Aceasta a justificat întârzierea prin faptul că a dat peste un canal colector, lucru ce nu era prevăzut în caietul de sarcini.
Lucrări finalizate peste cel puţin un an
„Di