Românii petrec mai mult timp online, anul acesta, comparând preţurile produselor înainte de a se hotărî pentru unul anume şi ţin seama de opiniile postate de alţi utilizatori, conform unui studiu intern efectuat de ShopMania, cel mai mare portal de comparaţii de preţuri din ţara noastră. Utilizatorii acordă o importanţă deosebită şi serviciilor post-vânzare oferite de diverse magazine înainte de a cumpăra un produs online. În ciuda crizei, românii nu optează neapărat p
Românii petrec mai mult timp online, anul acesta, comparând preţurile produselor înainte de a se hotărî pentru unul anume şi ţin seama de opiniile postate de alţi utilizatori, conform unui studiu intern efectuat de ShopMania, cel mai mare portal de comparaţii de preţuri din ţara noastră.
Utilizatorii acordă o importanţă deosebită şi serviciilor post-vânzare oferite de diverse magazine înainte de a cumpăra un produs online.
În ciuda crizei, românii nu optează neapărat pentru cadouri din segmentele de preţ inferioare, ci aleg în continuare calitatea, însă caută cu mai mare atenţie ofertele cele mai avantajoase. De aceea, utilizatorii petrec acum aproximativ 4-5 minute pe site-ul ShopMania, aproape dublu faţă de durata vizitelor din restul anului, devenind totodată mult mai activi în zona comentariilor, a căror pondere a crescut cu 15% faţă de media anuală.
„În această perioadă numărul vizitatorilor ShopMania creşte semnificativ. În ultimele trei săptămâni, creşterea a fost de peste 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut şi ne aşteptăm ca, per total, sărbătorile să ne aducă un trafic mai mare cu cel puţin 65% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2008”, a declarat Arthur Rădulescu, director general Asesoft Net.
Referitor la produse, telefoanele mobile – cu precădere brandul Nokia - se menţin în topul preferinţelor şi în acest sezon, fiind urmate de produse electrocasnice