Piaţa de publicitate online din România a înregistrat în primul semestru al acestui an o valoare de 25,5 milioane de lei, cu 25% mai puţin faţă de aceeaşi perioadă a anului 2008 când valoarea investiţiilor pe acest segment a fost de 33,8 milioane de lei, dar cu 58% mai mult decât în primele şase luni ale acestui an, potrivit studiului ROADS realizat de Interactive Advertising Bureau Romania (IAB) România şi PricewaterhouseCoopers (PwC).
La realizarea studiului au fost luate în calcul peste 700 de situri, ceea ce indică un câştig mediu de aproximativ 8.000 de euro per sit. Companiile din sectorul financiar-bancar şi auto nu au mai investit atât de mult în publicitatea online, iarprima poziţie în funcţie de volumul investiţiilor au fost în prima jumătate a acestui an companiile din domeniul telecomuncaţiilor, unde s-a înregistrat o creştere cu 75% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, şi cu 3% mai mult decât în cel de-al doilea semestru al lui 2008. (A.G.)
Piaţa de publicitate online din România a înregistrat în primul semestru al acestui an o valoare de 25,5 milioane de lei, cu 25% mai puţin faţă de aceeaşi perioadă a anului 2008 când valoarea investiţiilor pe acest segment a fost de 33,8 milioane de lei, dar cu 58% mai mult decât în primele şase luni ale acestui an, potrivit studiului ROADS realizat de Interactive Advertising Bureau Romania (IAB) România şi PricewaterhouseCoopers (PwC).
La realizarea studiului au fost luate în calcul peste 700 de situri, ceea ce indică un câştig mediu de aproximativ 8.000 de euro per sit. Companiile din sectorul financiar-bancar şi auto nu au mai investit atât de mult în publicitatea online, iarprima poziţie în funcţie de volumul investiţiilor au fost în prima jumătate a acestui an companiile din domeniul telecomuncaţiilor, unde s-a înregistrat o creştere cu 75% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, şi cu