Gama Dacia, alcatuita in prezent din trei modele, Sandero, Logan si viitorul SUV Duster, va fi completata pana in 2012 de alte doua, care vor fi asamblate atat la uzina de la Mioveni, cat si la viitoarea uzina din Tanger, Maroc.
"In uzina din Maroc de la Tanger, care va fi gata in 2012, vor fi produse doua noi modele, urmand a fi o extindere a gamei Dacia", a spus Jacques Chauvet, directorul general al regiunii Euromed (Romania, Turcia, Bulgaria, Moldova si Africa de Nord), care mai detine functia non-executiva de presedinte al Automobile Dacia.
Cea de-a doua uzina a Renault din Maroc va avea o capacitate de 400.000 de masini anual si va fi construita in urma unei investitii de aproximativ 1 miliard de euro.
In Maroc Renault mai detine o uzina la Casablanca. Exporturile Dacia au crescut in acest an cu peste 40%, sustinute de programele "Rabla" din Germania si Franta, care au devenit cele mai mari piete pentru constructorul autohton.
Gama Dacia, alcatuita in prezent din trei modele, Sandero, Logan si viitorul SUV Duster, va fi completata pana in 2012 de alte doua, care vor fi asamblate atat la uzina de la Mioveni, cat si la viitoarea uzina din Tanger, Maroc.
"In uzina din Maroc de la Tanger, care va fi gata in 2012, vor fi produse doua noi modele, urmand a fi o extindere a gamei Dacia", a spus Jacques Chauvet, directorul general al regiunii Euromed (Romania, Turcia, Bulgaria, Moldova si Africa de Nord), care mai detine functia non-executiva de presedinte al Automobile Dacia.
Cea de-a doua uzina a Renault din Maroc va avea o capacitate de 400.000 de masini anual si va fi construita in urma unei investitii de aproximativ 1 miliard de euro.
In Maroc Renault mai detine o uzina la Casablanca. Exporturile Dacia au crescut in acest an cu peste 40%, sustinute de programele "Rabla" din Germania si Franta, care au devenit cele mai