Ultima zi a campaniei a fost şi cea mai plină, „sediul de colectare“ devenind ieri arhiplin cu cutiile care nu mai încetau să sosească. Oana Vesa, coordonatorul campaniei, a strâns şi în acest an sute de cutii cu cadouri de la clujenii care au vrut să contribuie la campania colectivă „Shoe Box“.
Campania „Cutia de pantofi“ se află în acest an la cea de-a cincea ediţie, însă numărul cadourilor a depăşit orice aşteptări pentru al doilea an consecutiv. Promovarea campaniei, care s-a desfăşurat pe pagina de internet şi prin mailuri trimise din persoană în persoană, a avut rezultate neaşteptate: sute de cutii pline de cadouri, împachetate frumos şi gata pentru a fi donate.
„De anul trecut, mailurile au ajuns şi la persoane pe care nu le cunoşteam“, spune Oana Vesa, coordonatorul campaniei, impresionată şi în acest an de sprijinul oferit de clujeni. Din 2009, campania beneficiază şi de un blog pe internet - www.shoebox.ro, ceea a dus campania în afara graniţelor municipiului.
Ultima zi, mai plină decât toate
În spaţiul de colectare amenajat la firma Iquest, în biroul unde lucrează soţul Oanei Vesa, ieri a fost forfotă mare. Fie că au adus una sau două cutii sau mai multe cadouri, clujenii care au vrut să aducă un zâmbet pe feţele copiilor fără posibilităţi au etichetat cutia cu vârsta pentru care este potrivit cadoul.
Andreea are 29 de ani şi este inginer în domeniul energetic. A adus astăzi cinci cutii pline de cadouri, două pe care le-a umplut ea şi trei din partea surorii sale. Vrea să facă şi un cadou mai mare, un laptop pe care nu îl mai foloseşte. „Când am văzut că se aşteaptă cadouri pentru copii până la 18 ani, m-am gândit că cei mai mari au nevoie de cadouri cu care să înveţe ceva. Am un laptop mai vechi, funcţional, dar care nu îl foloseşte nimeni“, ne-a spus Andreea.
Cadourile au sosit la Cluj chiar şi d