Fermierii britanici au fondat o piaţă virtuală, pentru a-şi creşte vânzările prin atragerea de noi clienţi. Astfel, ei speră că vor putea contracara supremaţia supermarketurilor. Sursa: Arhiva EVZ
Fondatorul noii pieţe, Marcus Carter, produce pate şi spune că în noul magazin virtual se vor găsi toate alimentele pentru care oamenii merg la piaţă.
Pagina web va fi lansată pe 1 ianuarie şi beneficiază de sisteme de protecţie 3D Secure, care garantează securitatea tranzacţiilor. Pentru început, magazinul virtual va găzdui 45 de standuri în care se vor găsi condimente, carne, brânză, peşte, supe, dulciuri şi uleiuri. Marcus Carter speră ca numărul fermierilor să sporească la peste 100.
Pentru ca potenţialii cumpărători să fie mai atraşi de marfa expusă, ei vor putea viziona scurte filmuleţe, în care vor fi prezentaţi producătorii.
“Există o categorie precisă de oameni care vor să ştie cum au fost produse alimentele pe care le consumă. Aceştia nu vor avea încredere într-o simplă fotografie a produsului respectiv. Cei care îşi fac cumpărăturile în supermarketurile online aleg produsele dintr-o listă. Cei care vizitează magazinele virtuale în care se comercializează produse specifice sau cele aparţinând fermierilor sunt mai atraşi de produsele vândute la ofertă”, a explicat fermierul, citat de Times.
Clienţii noii pieţe virtuale vor trebui să facă achiziţii în valoare de cel puţin 35 de lire sterline (165 de lei) şi vor plăti un commission de 12 lire (57 de lei) pentru livrările care au loc noaptea.
CITIŢI ŞI:
Unde facem cele mai ieftine cumpărături