Un bărbat îi acuză pe angajaţii unui service auto din Teleorman că i-au „fabricat” probleme la autoturismul care era în garanţie doar ca să obţină mai mulţi bani de la el. Sursa: EVZ
Pentru că maşina sa Ford Focus avea scurgeri de ulei, Bogdan Martinescu, din Alexandria, s-a decis să o ducă la Plus Auto Com, service autorizat al Ford România. De trei luni, bărbatul încearcă să-şi recupereze fără succes maşina, angajaţii service-ului descoperind probleme noi tot timpul. Oficialii service-ului neagă acuzaţiile şi spun că vina aparţine firmei care acordă garanţia, Romcar.
Piese pierdute de curier
„În urmă cu trei luni, am predat maşina la service şi am aşteptat «diagnosticul». Mi s-a spus că trebuie etanşată o conductă de la intercooler şi trebuie înlocuite garniturile din jurul injectoarelor. Etanşarea conductei s-a făcut pe loc, dar pentru înlocuirea garniturilor mi s-a spus că trebuie să aştept o săptămână, pentru că nu au aceste produse pe stoc. Am fost asigurat că totul se va face în cel mult o săptămână, pe garanţia autovehiculului”, îşi aminteşte Bogdan Martinescu.
După o săptămână de când maşina a fost lăsată în service, bărbatului i s-a spus că reparaţia a fost aprobată de către firma care oferă garanţia, Romcar, şi că piesele urmează să sosească în maximum două zile.
Pentru că acest lucru nu s-a întâmplat, teleormăneanul a cerut angajaţilor service-ului detalii despre starea reparaţiei. Aşa a aflat că piesele au fost pierdute de firma de curierat.
Maşina e reparată, dar motorul nu porneşte
După alte câteva zile, bărbatul susţine că i s-a spus că au primit piesele necesare şi că reparaţia o fie finalizată în câteva ore, ceea ce nu s-a întâmplat.
„Mi-au spus că nu au terminat reparaţia pentru că nu reuşesc să scoată injectoarele din motor pentru a înlocui gar