Jacques Chauvet, presedintele Automobile Dacia si directorul general al regiunii Euromed (Romania, Turcia, Bulgaria, Moldova si Magreb) in cadrul grupului Renault, considera ca brandul autohton Dacia va intra intr-o noua perioada, in care clientii nu vor mai alege marca datorita pretului scazut, ci pentru performantele sale.
"Pana acum evolutia marcii s-a bazat pe pretul masinii, dar acum am ajuns intr-o etapa in care clientii sunt constienti si de celelalte trasaturi ale masinilor, faptul ca sunt mari, robuste, sunt de buna calitate si la un pret accesibil. In plus, la ele vom adauga designul, care va deveni un element tot mai important la Dacia", a subliniat Chauvet, care a preluat conducerea Euromed de la Christian Esteve la inceputul acestui an. Un pret mai mare nu reprezinta intotdeauna "un minus" atunci cand vine vorba de luarea unei decizii pentru achizitia unui automobil, multi clienti fiind dispusi sa plateasca pentru o crestere a performantelor.
"Atunci cand analizam piata auto pe o perioada de cinci-zece ani se observa faptul ca de la un an la altul clientii sunt dispusi sa plateasca mai mult pentru masina lor, avand in vedere ca nivelul de performanta al automobilului creste", a spus Fran'ois Fourmont, directorul general al Automobile Dacia, care ieri si-a incheiat mandatul.
Prin programele de casare, atat in Romania, cat si la nivel european clientii au achizitionat cu precadere automobile mici sau compacte, fiind atrasi in primul rand de pretul scazut al acestora.
"Atunci cand exista un program Remat, ceea ce vinde dealerul este pretul masinii. Dupa ce acest program se va termina, se va vinde produsul. Pe piata locala este in continuare necesar un astfel de program, mai ales ca parcul auto este cel mai vechi din Europa", a spus Jacques Chauvet.
Pentru perioada urmatoare seful regiunii Euromed se asteapta ca si in 2010 grupu