44% dintre internauţii din mediul urban declară că sunt membri ai unei reţele sociale, conform unui studiu online realizat de Mercury Research în noiembrie 2009. Hi5 se află în fruntea reţelelor preferate de persoanele din mediul urban, 36% dintre utilizatorii de Internet au cont în această comunitate. Urmează Facebook cu 16% şi, la distanţă, Flixter, cu 6%, LinkedIn, 2%, şi Twitter, 2%. Tinerii domină reţelele sociale În prezent, reţelele sociale reprezintă în principal u
44% dintre internauţii din mediul urban declară că sunt membri ai unei reţele sociale, conform unui studiu online realizat de Mercury Research în noiembrie 2009.
Hi5 se află în fruntea reţelelor preferate de persoanele din mediul urban, 36% dintre utilizatorii de Internet au cont în această comunitate. Urmează Facebook cu 16% şi, la distanţă, Flixter, cu 6%, LinkedIn, 2%, şi Twitter, 2%.
Tinerii domină reţelele sociale
În prezent, reţelele sociale reprezintă în principal un fenomen al tinerilor, aceştia fiind mult mai interesaţi decât persoanele mai în vârstă să facă parte dintr-o astfel de comunitate, se arată în studiul Mercury Research.
Tinerii cu vârste între 18 şi 24 de ani sunt cei mai activi, atât ca apartenenţă la reţele sociale cât şi ca frecvenţă de accesare a conturilor personale. Doar 20% dintre tinerii între 18 şi 24 de ani nu au cont în cel puţin una dintre reţelele sociale amintite, la polul opus aflându-se persoanele peste 45 de ani, 80% dintre acestea neaparţinând nici unei comunităţi.
HI5 se luptă cu Facebook
Membrii Hi5 au o deschidere mai mare către noi prieteni sau grupuri, numarul mediu de prieteni în retea fiind de peste 140, iar 17% aparţin unui grup din această reţea. Numărul mediu de conexiuni pentru Facebook este de peste 4 ori mai mic, şi doar 9% sunt membrii unui grup în cadrul reţelei.
În ceea ce priveşte fre