Reţelele de retail Penny Market şi Plus au deschis miercuri, împreună şase magazine, discounterii fiind singurii retaileri care au menţinut ritmul de extindere din anii anteriori. Rewe România a deschis miercuri patru noi magazine de discount, la Caransebeş, Urziceni, Bocşa şi Pătârlagele, în urma unei investiţii totale de 5,6 milioane de euro. Doar în luna decembrie, compania a deschis 9 unităţi comerciale Penny Market, urmând ca până la sfârşitul anului să mai deschidă
Reţelele de retail Penny Market şi Plus au deschis miercuri, împreună şase magazine, discounterii fiind singurii retaileri care au menţinut ritmul de extindere din anii anteriori.
Rewe România a deschis miercuri patru noi magazine de discount, la Caransebeş, Urziceni, Bocşa şi Pătârlagele, în urma unei investiţii totale de 5,6 milioane de euro. Doar în luna decembrie, compania a deschis 9 unităţi comerciale Penny Market, urmând ca până la sfârşitul anului să mai deschidă alte două magazine la Orăştie şi Mizil.
Astfel, la sfârşitul lui 2009, numărul total de magazine Penny Market (cu suprafaţa de vânzare de circa 750 mp) şi Penny Market XXL (cu suprafaţa de vânzare între 2.500 mp şi 3.500 mp) va ajunge la 99 de unităţi. Totodată, pentru 2010 planurile de expansiune a reţelei prevede deschiderea a alte 25 de magazine Penny Market, în urma unei investitii de aproximativ 150 milioane Euro.
Şi retailerul Pludi Market a deschis miercuri două magazine Plus, la Topliţa şi Oraviţa, în urma unei investiţii de 3 milioane de euro, reţeaua de magazine de discount ajungând astfel la 94 de magazine.
Compania a deschis 4 magazine Plus în luna decembrie şi va mai deschide alte două unităţi, reţeaua urmând să ajungă până la finele lui 2009 la un total de 96 de unităţi.
La rândul său, reţeaua de discount Profi, achiziţionată de curând de fondul de investiţii Enterprise Investors pen