Mediul online este cel mai folosit instrument pentru a compara preţurile diferitelor produse
Exigenţa în privinţa serviciilor postvânzare a crescut şi ea
Anul acesta, de sărbători, românii petrec mai mult timp online, comparând preţurile produselor înainte de a se hotărî pentru unul anume, acordă o importanţă mai mare serviciilor postvânzare oferite de diverse magazine şi ţin seama de opiniile postate de alţi utilizatori, pentru a-şi asigura o experienţă de shopping cât mai eficientă, se arată în ultimul studiu intern realizat de ShopMania, cel mai mare portal de comparaţii de preţuri din România, proiect marca Asesoft Net. "În această perioadă numărul vizitatorilor ShopMania creşte semnificativ - utilizatorii noştri sunt interesaţi de comparaţia dintre diversele oferte de sezon propuse de magazinele listate, fiind tentaţi de perspectiva unor economii. În ultimele trei săptămâni, creşterea a fost de peste 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut şi ne aşteptăm ca, per total, sărbătorile să ne aducă un trafic mai mare cu cel puţin 65% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2008", a declarat, într-un comunicat remis redacţiei, Arthur Rădulescu, director general Asesoft Net.
Preţul încă nu este un criteriu definitoriu în raportul calitate-preţ şi este împins la maximum
În ciuda crizei, românii nu optează neapărat pentru cadouri din segmentele de preţ inferioare, ci aleg în continuare calitatea, însă caută cu mai mare atenţie ofertele cele mai avantajoase. De aceea, utilizatorii petrec acum aproximativ 4-5 minute pe site-ul ShopMania, aproape dublu faţă de durata vizitelor din restul anului, devenind totodată mult mai activi în zona comentariilor, a căror pondere a crescut cu 15% faţă de media anuală.
În plus, tot mai mulţi vizitatori revin pe site-ul ShopMania în această perioadă. "În ultimele trei săptămâni, ShopMania Rom