Intact Interactive (In-In), divizia new media a grupului Intact, trebuie sa-si concentreze atentia, in 2010, pe dezvoltarea siteurilor din grupul Intact pentru ca acestea "sunt intr-o situatie delicata, cu mici exceptii. Sunt hostate prin tot felul de cotloane, sunt dezvoltate pe genunchi", spune pentru HotNews.ro Augustin Roman, recent numit director general al In-In. De la inceputul anului, el afirma ca, pe partea de vanzari de publicitate, in portofoliul de siteuri al In-In vor ramane doar siteuri ale grupului Intact - iar dintre acestea vor ramane cu siguranta Antena1.ro, RadioZu.ro si siteurile arondate GSP.ro.
Dupa mai multe schimbari petrecute incepand din vara in structura si conducerea diviziei, In-In a anuntat pe propriul site ca in 2010 "se va focusa pe dezvoltarea infrastructurii si a siteurilor grupului Intact, iar portofoliul BU de vanzari va fi format doar din siteuri ale grupului Intact. In In va oferi servicii complete de dezvoltare partenerilor externi". In In a anuntat in ultima perioada ca a dezvoltat o serie de proiecte pentru Antena 1, realizand pagini speciale pentru mai multe emisiuni importante ale postului.
Divizia de new media a grupului Intact isi modifica strategia in urma mai multor luni de schimbari la nivel de conducere. Sorin Danilescu, director de dezvoltare al GSP, anunta in august ca preia pozitia de director general al Intact Interactive, in locul lui Bogdan Gavrila. In septembrie, la capatul mai multor dispute, directorul executiv Magdalena Zander, directorul de vanzari Gabriel Boaca si alti cativa angajati se desparteau de In-In. Recent, pozitia lui Danilescu a fost preluata de Augustin Roman.
Gusti Roman a spus pentru HotNews.ro ca in portofoliul diviziei - care a cuprins anul acesta peste 80 de siteuri - vor ramane, cu siguranta, "cele 25 de siteuri ale GSP, Antena1.ro si RadioZu.ro". In-In poarta i