Reţeaua de magazine cu politică de discount Penny Market, operată de grupul german de retail Rewe, a inaugurat ieri deschiderea a patru unităţi noi în oraşele Urziceni, Bocşa şi Pătârlagele.
Investiţia în noile magazine se ridică la aproximativ 5.600.000 euro, iar până la finalul anului 2009, Rewe România va deschide încă două magazine în oraşele Orăştie şi Mizil, conform datelor furnizate de reprezentanţii companiei. Săptămâna trecută, retailerul a deschis alte trei noi magazine de tip discount - la Suceava, Piteşti şi Câmpulung Moldovenesc, în urma unei investiţii totale de 2,1 milioane de euro. Pentru anul 2010, planurile de expansiune ale companiei vor continua, urmând să fie deschise alte 25 de magazine Penny Market cu o investiţie de 150 milioane euro. Penny Market se bazează pe achiziţionarea de produse locale, astfel încât ponderea principală a articolelor oferite spre vânzare să fie de provenienţă autohtonă; Compania garantează zilnic clienţilor săi calitatea şi prospeţimea produselor la cele mai bune preţuri pentru carne, mezeluri, brânzeturi şi produse lactate, legume şi fructe. Pe lângă sortimentul de bază, Penny Market oferă o varietate de produse tematice Alături de gama de produse alimentare, supermarketul îşi întâmpină clienţii cu oferte pentru articolele de casă, textile, electrocasnice, papetărie, articole de joacă şi de sezon.
În prezent, Rewe este lider local, dar şi european pe segmentul comerţului alimentar şi în turism.
Grupul Rewe mai operează pe piaţa locală şi supermarketurile Billa, precum şi magazinele de tip cash & carry Selgros, dar şi Penny XXL. Anul trecut compania a înregistrat o cifră de afaceri de 1,25 de miliarde de lei, în creştere cu 51% faţă de 2007.
Reţeaua de magazine cu politică de discount Penny Market, operată de grupul german de retail Rewe, a inaugurat ieri deschiderea a patru unităţi no