Mai mult de jumătate dintre români spun că intenţionează să ofere dulciuri de Crăciun, fără a face investiţii consistente în bunuri de folosinţă îndelungată, potrivit unui studiu realizat de GfK. Românii plănuiesc să cumpere dulciuri de sezon (56,5%), obiecte de îmbrăcăminte, încălţăminte sau accesorii vestimentare (39%), decoraţiuni (28%), jocuri şi jucării (24%) şi produse sau servicii cosmetice. Doar 9% cumpără electrocasnice Doar foarte puţini români şi-
Mai mult de jumătate dintre români spun că intenţionează să ofere dulciuri de Crăciun, fără a face investiţii consistente în bunuri de folosinţă îndelungată, potrivit unui studiu realizat de GfK.
Românii plănuiesc să cumpere dulciuri de sezon (56,5%), obiecte de îmbrăcăminte, încălţăminte sau accesorii vestimentare (39%), decoraţiuni (28%), jocuri şi jucării (24%) şi produse sau servicii cosmetice.
Doar 9% cumpără electrocasnice
Doar foarte puţini români şi-au exprimat interesul pentru a achiziţiona de sărbători aparatură electrocasnică (9%), echipamente IT, telecomunicaţii şi dispozitive electronice (4%) sau alte servicii de telecomunicaţii (1%).
Referitor la destinaţia acestor tipuri de cadouri, aparatura electrocasnică este achiziţionată în principal pentru casă, dar există şi un procent mare de persoane care le cumpără pentru a le oferi cadou partenerilor. Echipamentele IT şi de telecomunicaţii sunt cumpărate atât pentru a le avea în casă, cât şi pentru a le oferi cadou copiilor, în vreme ce device-urile electronice şi serviciile telecom sunt destinate în mare parte propriei gospodării.
Ce electrocasnice vor românii?
Printre aparatele electrocasnice, cele mai des menţionate sunt roboţii de bucătărie, maşinile de spălat rufe şi cuptoarele cu microunde. În fruntea listei de echipamente IT&C pe care românii intenţionează să le cumpere de sărbători se află telefoanele mob