IAA World Service Center initiaza o campanie globala de comunicare proprie destinata pe de o parte membrilor sai, companii sau persoane care activeaza in companiile membre, dar si intregii industrii de marketing si comunicare, anunta un comunicat al asociatiei. Motivul: climatul economic in continua schimbare si presiunea constrangerilor din ultimii ani. Pentru dezvoltarea acestei campanii, asociatia a lansat o licitatie internationala, primul pitch fiind organizat de IAA Romania.
Initiativa derularii unei astfel de campanii apartine lui Felix Tataru, worldwide vicepresident communication si presedinte IAA Romania.
Pentru dezvoltarea acestei campanii, cateva filiale IAA vor organiza un pitch in tarile gazda, urmand ca cele mai bune propuneri sa fie prezentate pe 9 februarie la New York, in fata Boardlului Global al IAA. Campania va fi lansata odata cu Congresul Mondial al IAA de la Moscova, in mai 2010.
Romania este prima filiala IAA care anunta acest pitch, adresand invitatia de participare catre toate agentiile membre.
Brief-ul care va sta la baza campaniei a fost dezvoltat de o agentie de strategie din Romania, membra IAA - Glue Communication, impreuna cu Felix Tataru. La definitivarea lui au colaborat Erich Buxbaum - IAA European President, Alan Rutherford - Senior Vice President IAA WSC si Michael Lee, Director Executiv al IAA WSC.
Calendarul desfasurarii licitatiei este urmatorul:
- decembrie 2009: trimitere brief;
- saptamana 1-2 ianuarie 2010: de-briefing,
- saptamana 1 din februarie: prezentari,
- saptamana 2 din februarie: desemnarea conceptului castigator,
- aptamana 1 din luna mai: lansarea campaniei.
Detalii la WebPR.ro IAA World Service Center initiaza o campanie globala de comunicare proprie destinata pe de o parte membrilor sai, companii sau persoane care act