Autorităţile din Marea Britanie au avertizat joi compania Tube Lines, joint venture controlat de grupul spaniol Ferrovial şi cel american Bechtel, că vrea prea mulţi bani pentru modernizarea a trei magistrale de metrou din Londra, transmite Reuters, citat de Mediafax. Autoritatea britanică de reglementare a parteneriatelor public-private a arătat, joi, că cheltuielile de modernizare a liniilor Northern, Jubilee şi Piccadilly nu ar trebui să depăşească 4,4 miliarde lire sterline (5
Autorităţile din Marea Britanie au avertizat joi compania Tube Lines, joint venture controlat de grupul spaniol Ferrovial şi cel american Bechtel, că vrea prea mulţi bani pentru modernizarea a trei magistrale de metrou din Londra, transmite Reuters, citat de Mediafax.
Autoritatea britanică de reglementare a parteneriatelor public-private a arătat, joi, că cheltuielile de modernizare a liniilor Northern, Jubilee şi Piccadilly nu ar trebui să depăşească 4,4 miliarde lire sterline (5 miliarde euro).
Tune Lines, deţinută în proporţii egale de Ferrovial şi Bechtel, estima anterior că factura se va ridica la 5,75 miliarde lire sterline (6,45 miliarde euro).
Decizie grea pentru Londra: ori renunţă la Bechtel, ori mai face rost de bani
Reprezentanţii companiei şi-au exprimat dezacordul pentru estimarea autorităţilor, calificând-o drept "foarte pretenţioasă" ţinând cont de lucrările care trebuie executate.
"O negociere la acest nivel nu este favorabilă investiţiilor sectorului privat la metroul londonez, şi nu reflectă realitatea mediului subteran de lucru. Autorităţile au recunsocut, chiar şi la acest nivel, că Metroul din Londra are de luat o decizie dificilă - să renunţe la unele lucrări sau să obţină finanţare suplimentară. Totuşi, acest document este preliminar şi avem încă şase săptămâni la dispoziţie pentru demersuri în acest sens", a declarat directorul g