Utilizatorul român de Internet este un bărbat tânăr, consumator de ciocolată, mezeluri şi bere, potrivit rezultatelor campaniei de Studii demografice trafic.ro derulate timp de o lună pe aproape 2.000 de site-uri din România şi un eşantion reprezentativ de peste 125.000 de respondenţi. Studiul arată că cea mai activă categorie de vârstă rămâne cea a utilizatorilor între 20 şi 24 de ani, respectiv 21, 96%. Cu toate acestea, câştigă teren tot mai mult şi categoriile mai v
Utilizatorul român de Internet este un bărbat tânăr, consumator de ciocolată, mezeluri şi bere, potrivit rezultatelor campaniei de Studii demografice trafic.ro derulate timp de o lună pe aproape 2.000 de site-uri din România şi un eşantion reprezentativ de peste 125.000 de respondenţi.
Studiul arată că cea mai activă categorie de vârstă rămâne cea a utilizatorilor între 20 şi 24 de ani, respectiv 21, 96%. Cu toate acestea, câştigă teren tot mai mult şi categoriile mai vârstnice de 30 - 34 ani, în proporţie de 11,71%, 34 - 39 ani, cu 10,24%, 40 - 49 ani, cu un procent de 12,51%, 50 - 59 ani, 6,03%, şi 60 de ani sau mai mult cu doar 1,50%.
Bărbaţii domină Internetul
Se pastrează supremaţia utilizatorilor de sex masculin: peste jumătate dintre cei care navighează pe site-urile autohtone sunt bărbaţi (53,24%), faţă de 46,76% femei care folosesc Internetul.
În proportie de 43,62%, utilizatorii români de Internet au absolvit o formă de învăţământ superior sau postuniversitar, iar 32% au studii medii. Pe Internet, interesul lor se îndreaptă preponderent către ştiri, e-mail şi social media, respectiv bloguri şi forumuri. Conform trafic.ro, barbaţii acceseaza şi site-uri de comert electronic şi tranzacţii financiare în proporţie de 19,63%, site-uri auto, cu un procent de 41,11%, şi site-urile de video-sharing, 31,76%, sau jocurile online, într-un procent de 21,14%.
Profilul