Gustav Klimt, Claude Monet sau Friedensreich Hundertwasser, inspirati de valul deschiderilor pe Calea Victoriei, au poposit pe cea mai veche artera comerciala din Bucuresti, odata cu deschiderea primului boutique Frey Wille. Magazinul expune in cei 25 de mp bijuterii din aur si email inspirate si de lucrarile celebrilor artisti.
Compania austriaca Frey Wille, infiintata in 1951 de Michaela Frey, o artista vieneza specializata in arta emailarii, este cunoscuta pentru bijuteriile din email si are o retea de peste 60 de magazine in toata lumea (Paris, Londra, Moscova, Berlin, Dubai). Decizia de a deschide primul boutique propriu pe piata romaneasca a fost luata dupa doi ani de analiza.
"Intreaga piata de lux din Romania este una dintre cele mai atractive din estul Europei, fiind in continua dezvoltare. Frey Wille este un brand de nisa, iar creatiile din email nu au un competitor direct printre brandurile reprezentate de cei trei principali jucatori de pe piata bijuteriilor de lux din Romania", spune Sophia Leonhartsberger, director de dezvoltare internationala. Mai mult, reprezentantul companiei spune ca Frey Wille avea deja o baza cu cateva sute de romani care achizitionau bijuteriile din strainatate.
Investitia a fost de 250.000 de euro, iar pentru anul 2010 compania estimeaza o cifra de afaceri de 300.000 de euro. Cat despre extindere, "depinde foarte mult de evolutia primului magazin. Daca va exista un anumit nivel al cererii care sa impuna deschiderea unui nou magazin, cu siguranta ca vom face tot posibilul sa le oferim fanilor Frey Wille acest lucru".
In prezent brandul a lansat 10 colectii "de arta" si o colectie "Sphinx Fashion" care are ca punct central logo-ul companiei, un sfinx. In plus, sunt disponibile ceasuri sau accesorii, atat pentru barbati, cat si pentru femei. Fiecare colectie Frey Wille are in centru un motiv artistic, iar d