Germanos România, cel mai mare retailer telecom, parte a grupului Cosmote a închis, anul acesta, zece magazine din cauza crizei, iar principalul obiectiv în 2009 a fost consolidarea poziţiei de lider. „Preocuparea noastră în anul 2009 a fost de a ne consolida poziţia de lider de piaţă, conform obiectivelor stabilite de companie. Ne-am dezvoltat în mod constant reţeaua de distribuţie, atât în ceea ce priveşte numărul de magazine, cât şi în calitatea serviciilor pe care l
Germanos România, cel mai mare retailer telecom, parte a grupului Cosmote a închis, anul acesta, zece magazine din cauza crizei, iar principalul obiectiv în 2009 a fost consolidarea poziţiei de lider.
„Preocuparea noastră în anul 2009 a fost de a ne consolida poziţia de lider de piaţă, conform obiectivelor stabilite de companie. Ne-am dezvoltat în mod constant reţeaua de distribuţie, atât în ceea ce priveşte numărul de magazine, cât şi în calitatea serviciilor pe care le oferim” a declarat pentru capital.ro Alex Munteanu, sales operations manager, Germanos România.
Cu toate acestea, Germanos deţine, în prezent, în România aproximativ 250 de magazine, în 110 oraşe, faţă de 260 de magazine în luna ianuarie a acestui an. La începutul anului, reprezentanţii companiei estimau că reţeaua va fi extinsă până la 285 de unităţi.
În ceea ce priveşte piaţa de telefonie mobilă: „Estimăm că volumul total pe 2009 să atingă 4 milioane de unităţi, dar fară a egala vânzările de anul trecut” a afirmat Munteanu.
Cele mai vândute mărci de telefoane mobile din reţeaua Germanos în 2009, a respectat clasamentul internaţional al producătorilor: Nokia, Samsung, LG, şi Sony Ericsson, potrivit oficialului Germanos. „În 2009, cele mai solicitate au fost telefoanele cu abonament Cosmote”, a adăugat Munteanu.
„Anul acesta, criteriile de cumpărare pentru terminale în reţeaua Germanos s-au modific