Zsolt Szalay, executivul care a adus pe profit activitatea MOL Romania, va parasi de la inceputul anului viitor functia de country chairman, locul sau urmand sa fie luat de catre Szabolcs Ferencz, vicepresedinte de comunicare al grupului MOL.
Szalay a fost numit in functia de country chairman al MOL Romania, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata petroliera locala, la inceputul anului 2006, imediat dupa ce filiala locala a grupului petrolier ungar finalizase preluarea in intregime a retelei de benzinarii pe care o detinea gigantul anglo-olandez Shell.
"Cea mai mare provocare a mandatului meu a fost integrarea retelei Shell in structura MOL Romania", spune Szalay. Inainte de aceasta preluare, in 2005, MOL Romania avea afaceri de circa 268 de milioane de euro. La un an dupa preluare, afacerile MOL au urcat la 523 de milioane de euro, iar la finalul mandatului sau Szalay lasa in urma o companie cu afaceri de aproape 600 de milioane de euro.
De sapte ani in Mol
Desi Szabolcs Ferencz preia exact atributiile lui Szalay, titulatura pozitiei se schimba din country chairman in country retail manger.
Szabolcs Ferencz, 42 de ani, si-a inceput cariera in cadrul grupului MOL in 2003, in ultimii sapte ani fiind responsabil pentru coordonarea activitatilor de comunicare din functia de vicepresedinte pe acest domeniu.
Planuri de viitor
In ceea ce priveste obiectivele pentru noul manager al MOL Romania, acestea sunt legate mai ales de mentinerea pozitiei pe piata prin comercializarea unui volum de carburanti similar cu cel de anul acesta.
"Cred ca pe final de an (2010 - n.r.) cererea de carburanti va reveni pe crestere. Exista posibilitatea ca la inceputul anului viitor sa mai fie anumite probleme in ceea ce priveste puterea de cumparare a populatiei, dar cred ca aceste dificultati vor fi balansate de revenirea din segmentul