Gerard a vândut, în 2009, ţiglă metalică cu acoperire de piatră în valoare de aproximativ 16 milioane lei, ceea ce reprezintă 85% din piaţa acoperişurilor de acest tip, se arată într-un comunicat al companiei.
"În procesul de achiziţie a materialelor de construcţii cel mai mult contează preţul şi calitatea. Anul 2009 a fost puţin atipic, astfel încât a dus cei doi factori la niveluri extreme: clienţii au cumpărat ori materialele cele mai ieftine, ori materiale din categoria premium, piaţa de mijloc fiind cea mai afectată de criză. Din acest punct de vedere, putem spune că produsele din categoria învelitorilor premium au fost mai puţin afectate în termen de marje de profit, suferind însă de pe urma tendinţei generale de scădere a volumelor de pe piaţă", a declarat directorul general Final Distribution, distribuitor exclusiv Gerard în România, Dan Mircescu. Produsele Gerard sunt comercializate în România prin intermediul unei reţele naţionale de peste 100 de parteneri, firme specializate de distribuţie şi montaj al produselor pentru acoperiş, dar şi reţele de tip DIY (Do It Yourself).
"Produsă în Noua Zeelandă, ţigla premium Gerard este produsul cu cea mai lungă perioadă de garanţie de pe piaţă, respectiv 50 de ani. Firma îmbină avantajele altor sisteme, fiind un produs cu o greutate redusă, ce nu afectează structura şarpantei, cu un sistem de fixare inovativ care asigură rezistenţa acoperişului în condiţii de intemperii. În plus, acoperirea oţelului cu un strat de aliaj de aluminiu-zinc asigură o rezistenţă la coroziune de opt ori mai mare faţă de tabla galvanizată. Acoperirea cu granule de piatră naturală asigură aspectul deosebit, rezistenţa la decolorare şi reduce poluarea fonică în caz de ploaie", potrivit reprezentanţilor Gerard.
Gerard a vândut, în 2009, ţiglă metalică cu acoperire de piatră în valoare de aproximativ 16 milioane lei, ce