Loucas Ellinas, proprietarul Chronolink, reprezentantul pentru Romania al brandurilor Rolex, Tudor, Mikimoto si Boucheron, spune ca profita de criza economica pentru a-si concretiza planurile de expansiune si pentru a continua sa-si aplice strategia pentru piata locala, care a ramas una pe termen lung.
"Tocmai am deschis al doilea magazin al companiei in hotelul Marriott din Bucuresti - un multibrand de ceasuri si bijuterii numit Ellinas, am cumparat pe Calea Victoriei un spatiu comercial unde vom deschide in 2010 un monobrand Rolex si ma gandesc si la alte posibilitati de extindere", spune Ellinas.
Multibrandul Ellinas are un concept foarte clar, atat ca design, cat si ca selectie a brandurilor, in care compania a investit circa un milion de euro si pe care intentioneaza sa-l foloseasca pentru viitoarele magazine cu acelasi nume, atat in Bucuresti, cat si, eventual, in provincie. "Ca bijuterii ne concentram pe Mikimoto si Boucheron, doua branduri care sunt in top in categoriile lor, iar in curand voi lansa si bijuteriile Ellinas, un brand creat de mine si pentru care lucrez cu un designer italian", spune Loucas Ellinas. "Am observat ca, in ceea ce priveste bijuteriile, pe piata romaneasca este mult loc de mai bine, asa ca e un segment pe care intentionez sa ma concentrez. La Mikimoto vom avea atat liniile clasice - avand in vedere ca un sirag de perle e pentru totdeauna, dar si gamele avangardiste, moderne, precum Milano. Va fi o combinatie de clasic si nou. Boucheron sunt celebri pentru designul bijuteriilor lor, dar au si unele ceasuri foarte reusite. Ceasurile haute joaillerie sunt unice ca design si extravaganta, adevarate capodopere de bijuterie, asa ca vom expune, in anumite momente, si piese high end, in cadrul unor evenimente speciale si doar pentru grupuri restranse de invitati". Bijuteriile Ellinas vor avea ca target femeile intre 22