Din 2010, Pepsi nu va face publicitate bauturii sale in cadrul Super Bowl, punand capat unui contract de 23 de ani.
Compania a anuntat ca se va concentra pe o noua campanie de marketing care va aparea mai ales online, informeaza MSNBC.
Anul trecu,t Pepsi a cheltuit o suma foarte mare de bani pentru a face publicitate bauturii sale in cadrul Super Bowl. A fost compania care a cumparat cel mai mult spatiu publicitar.
Purtatorul de cuvant al companiei, Nicole Bradley, a declarat ca Pepsi a inregistrat vanzari foarte mari in urma publicitatii facute la Super Bwl. Acesta a precizat insa ca strategia de marketing a companiei se va modifica.
"Din 2010, fiecare dintre marcile noastre de bautura va avea o strategie si o platforma de marketing care va fi diferita de cea de pana acum", a precizat Nicole Bradley.
Din 2010, Pepsi nu va face publicitate bauturii sale in cadrul Super Bowl, punand capat unui contract de 23 de ani.
Compania a anuntat ca se va concentra pe o noua campanie de marketing care va aparea mai ales online, informeaza MSNBC.
Anul trecu,t Pepsi a cheltuit o suma foarte mare de bani pentru a face publicitate bauturii sale in cadrul Super Bowl. A fost compania care a cumparat cel mai mult spatiu publicitar.
Purtatorul de cuvant al companiei, Nicole Bradley, a declarat ca Pepsi a inregistrat vanzari foarte mari in urma publicitatii facute la Super Bwl. Acesta a precizat insa ca strategia de marketing a companiei se va modifica.
"Din 2010, fiecare dintre marcile noastre de bautura va avea o strategie si o platforma de marketing care va fi diferita de cea de pana acum", a precizat Nicole Bradley.