Piaget este poate brandul cel mai indreptatit sa lanseze produse care mizeaza pe tema identitatii duble, avand in vedere ca are, la randul sau, o natura duala: creator de piese haute horlogerie, dar si de haute joaillerie. Si tocmai pe aceasta dubla personalitate (care departe de a fi schizofrenica confera o unitate si o armonie de invidiat marcii) se bazeaza si Limelight Twice.
Un nou concept, lansat anul acesta sub sloganul foarte inspirat "Cap sau pajura", ceasul se poate roti pe mana la 180 de grade, pentru a-si arata ori fata extroverta, efervescenta (cap), ori chipul mai serios, mai subtil (pajura). Pe langa lucratura exceptionala a cadranului, ceasul este o lansare semnificativa pentru modul original in care abordeaza tema unui ceas cu doua cadrane - daca celebrul Reverso pivoteaza pe un suport, carcasa rotunda a Limelight Twice se roteste in intregime, realizare facuta posibila prin inventarea unui nou sistem de integrare pentru carcasa si bratara, pentru a spori supletea intregii "constructii'.
Piaget a lansat doua modele Limelight Twice. La primul, fateta "cap" este inconjurata de diamante, iar numeralele romane supradimensionate scot in evidenta pozitionarea descentrata a acelor, in dreptul orei 12. Fata cuminte, "pajura", are un cadran guilloché din aur alb si un subcadran micut negru in dreptul orei 6 si reprezinta personalitatea mai "potolita" a ceasului, numai buna pentru zi. Si capul si pajura au propriul mecanism - Piaget 56P, quartz, ceea ce inseamna ca pot afisa ora pe fuse orare diferite. Varianta haute joaillerie este de-a dreptul expansiva - "capul" are luneta pavata cu diamante, puse in valoare de cadranul argintiu, iar "pajura" este in intregime acoperita cu diamante, ca si bratara. Atentia la detaliu nu se opreste aici - catarama are de asemenea dubla identitate - simpla pe o parte, full-pave pe cealalta parte. Dupa succesul al