Afacerile cu zapada au bagat zeci, daca nu chiar sute de milioane de euro, de-a lungul vremii, in buzunarele unor firme agreate de Ministerul Transporturilor si de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri din Romania (CNADNR). Contractele de deszapezire au fost implementate pe vremea ministeriatului lui Miron Mitrea, cand serviciile CNADNR au fost externalizate pentru ca directiile care se ocupau cu astfel de servicii au fost desfiintate fiind considerate prea costisitoare. Modelul lui Mitrea a fost preluat de toti cei trei ministri care i-au urmat.
Companiile lui Dorinel Umbrarescu, Dan Besciu si Sorin Vulpescu, Theodor Berna, Florin Diaconu, Gheorghe Cusa, Ovidiu Tender, Marian Fiscuci, cu totii apropiati de cate un partid politic, au incheiat anul trecut contracte pentru intretinerea multianuala a drumurilor, pentru o perioada de patru ani, inclusiv pentru deszapezire. Contractele incheiate de firmele detinute de cei numiti mai sus ajung, cum spuneam, la peste 1,1 miliarde de euro. Cat a revenit fiecarei companii, cine a luat cele mai multe contracte si alte amanunte, cititi pe blogul Emiliei Sercan: citeste aici partea I si aici partea a II Afacerile cu zapada au bagat zeci, daca nu chiar sute de milioane de euro, de-a lungul vremii, in buzunarele unor firme agreate de Ministerul Transporturilor si de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri din Romania (CNADNR). Contractele de deszapezire au fost implementate pe vremea ministeriatului lui Miron Mitrea, cand serviciile CNADNR au fost externalizate pentru ca directiile care se ocupau cu astfel de servicii au fost desfiintate fiind considerate prea costisitoare. Modelul lui Mitrea a fost preluat de toti cei trei ministri care i-au urmat.
Companiile lui Dorinel Umbrarescu, Dan Besciu si Sorin Vulpescu, Theodor Berna, Florin Diaconu, Gheorghe Cusa, Ovidiu Tender, Marian Fiscuci, cu totii a