C.K. Prahalad
Comoara de la baza piramidei
Editura Publica
Traducere de Carmen Dobre.
Inspirate de ideile si solutiile originale ale lui C.K. Prahalad din "Comoara de la baza piramidei", multe companii au identificat si creat piete noi in rândul celor mai sarace tari din lume - au avut profit si au contribuit, in acelasi timp, la eliminarea saraciei si suferintei. Ideile lui Prahalad nu mai sunt doar exemple izolate de inovare. "Comoara de la baza piramidei" s-a vândut in peste 200.000 de exemplare, iar acum, la cinci ani de la prima editie, Prahalad si-a actualizat textul, pentru a arata cum au fost implementate aceste idei in zone sarace din toata lumea. Autorul ofera si raspunsuri la intrebari-cheie: la baza piramidei exista cu adevarat o piata? Exista profit? Exista inovatie? Este ea o oportunitate globala? Cu cinci ani in urma, directorii companiilor puteau doar sa spere ca raspunsul la aceste intrebari era afirmativ. Acum Prahalad demonstreaza ca pot fi siguri.
Cu cinci ani in urma, C.K. Prahalad le arata companiilor, in "Comoara de la baza piramidei", cum isi pot spori profitul si cresterea adresându-li-se celor 5 miliarde de oameni saraci din lume. Sute de firme au luat aceasta cale si au creat afaceri mari, profitabile, reducând totodata saracia si contribuind la cresterea calitatii vietii.
Acum, Prahalad si-a actualizat cartea, incluzând lectiile ultimilor cinci ani: strategii de construire a afacerilor, tehnici si inovatii care au functionat pe pietele emergente. Comoara de la baza piramidei inseamna sa iti mearga bine si sa te ingrijesti si de binele altora.
"C.K. Prahalad e de parere ca firmele trebuie sa schimbe radical felul in care isi desfasoara afacerile in tarile in curs de dezvoltare, pentru ca ambii termeni ai ecuatiei economice sa prospere. Bazându-se pe un numar mare de studii de caz, aceasta carte