Aproape 200 de suceveni au urmărit aseară, la Casa de Cultură, reclame realizate în toate colţurile lumii. Evenimentul s-a bucurat de succes, în special printre tineri.
Sucevenii care şi-au petrecut noaptea la Casa de Cultură au urmărit sute de reclame timp de cinci ore şi jumătate. „Noaptea Devoratorilor de Publicitate“ a fost organizată de MSA Events şi a găzduit „Finala Brandurilor“.
„Ce este nou în programul Nopţii din 2009? Totul. Pentru că, deşi şi-a păstrat specificul, target-ul şi conceptul, conţinutul reflectă cam tot ce s-a creat în materie de advertising în ultimul an. Noaptea Devoratorilor este cea mai lungă pauză publicitară neîntreruptă de film“, a declarat Dan Chişu, organizator.
„Fără zahăr“ a arbitrat lupta dintre branduri
Invitaţii speciali ai evenimentului au fost membrii trupei „Fără zahăr“, care au îmbinat umorul cu muzica şi au relaxat publicul între pauze. Reclamele au fost difuzate în patru calupuri, cu pauze între ele. Sucevenii au râs cu lacrimi până la ora 3.30 dimineaţa.
„Este cel mai popular spectacol de publicitate din Europa deoarece îmbină proiecţia cu divertismentul şi autenticitatea. Trebuie să se ştie că prima colecţie de spoturi publicitare adunate din întreaga lume îi aparţin lui Jean Marie Boursicot“, a declarat Monica Tarcău, PR Office MSA Events.
Spoturile publicitare, concurate de Ignat
Publicul a fost foarte încântat şi nu a regretat cei 30 de lei pe care i-a dat pe bilet. „Am înţeles că în anii trecuţi biletul era 50 de lei, este bine că au mai scăzut la preţ deoarece sucevenii nu prea au dare de mână. Mie mi-a plăcut tot ce s-a întâmplat, cu următoarea ocazie o să revin“, a spus Laura Iordăchescu, studentă. Chiar dacă sala nu a fost plină, organizatorii sunt mândri de felul în care au decurs lucrurile anul acesta.
„Nu ne-am aşteptat