Nevoia de relaţionare personală ca element de succes în afaceri duce la crearea de platforme web prin care comunităţile locale sau naţionale pot oferi şi accesa oportunităţi de business. Unul dintre cele mai importante elemente ale unei afaceri de succes este informaţia. Să ştii ce şi unde găseşti şi să nu pierzi nicio oportunitate care apare. În completarea informaţiei vine relaţia personală, care se realizează în timp, dar care duce comunicarea la un nivel superior de b
Nevoia de relaţionare personală ca element de succes în afaceri duce la crearea de platforme web prin care comunităţile locale sau naţionale pot oferi şi accesa oportunităţi de business.
Unul dintre cele mai importante elemente ale unei afaceri de succes este informaţia. Să ştii ce şi unde găseşti şi să nu pierzi nicio oportunitate care apare. În completarea informaţiei vine relaţia personală, care se realizează în timp, dar care duce comunicarea la un nivel superior de business, generând încredere între parteneri. Dacă în trecut astfel de comunităţi se puteau crea, între altele, în mediul cluburilor private şi exclusiviste, în prezent, internetul oferă o metodă mai facilă de comunicare. Reţelele sociale au apărut şi s-au dezvoltat ca urmare a dorinţei oamenilor de a face parte dintr-un grup cu aceleaşi preocupări. Aşa s-a format şi grupul Romanian Managers pe platforma Linkedin, reunind, în prezent, aproximativ 2.600 de membri, adunaţi în mai puţin de un an şi jumătate.
„Romanian Managers este o comunitate exclusivistă, unde accesul nu este permis oricărei persoane, ci doar celor din top şi middle management şi antreprenorilor“, spune Ciprian Trandafirescu, membru fondator al grupului (foto, stânga). „După ce am trecut şi la organizarea de evenimente offline, am realizat cât de mare este deschiderea oamenilor către acest gen de comunicare şi am dorit să le oferim mai multor pe