Cristi Chivu (29 de ani), fundaşul lui Inter Milano şi căpitanul naţionalei României, s-a apucat să promoveze activităţile casnice, precum spălatul rufelor. Cunoscutul fotbalist ne îmbie, mai nou, să cumpărăm o maşină de spălat.
400.000 de euro din spoturi
Marile bulevarde ale Bucureştiului au fost împânzite, de ceva vreme, de panouri publicitare din care zâmbeşte Cristi Chivu, căpitanul echipei naţionale. Contra unui onorariu anual de aproximativ 400.000 de euro, fundaşul lui Inter Milano îmbie trecătorii să cumpere o maşină de spălat “Diamond”, produsă de Samsung.
Textul reclamei susţine că obiectul electrocasnic are un design modern şi oferă hainelor o îngrijire optimă, detalii care se potrivesc de minune cu înfăţişarea lui Chivu, care afişează o frizură în pas cu moda şi poartă o cămaşă casual de culoare albă, impecabil de curată. În schimb, nu la fel de inspirată este asocierea imaginii fotbalistului de 29 de ani cu afirmaţia conform căreia maşina de spălat are o fiabilitate mărită, în condiţiile în care Chivu a fost poreclit “Swarovski” tocmai din cauza accidentărilor care l-au obligat să absenteze destul de mult de pe gazon.
Milionar din publicitate
Cristi Chivu încasează, anual, peste un milion de euro din apariţiile în diferite reclame. Principalele contracte de publicitate ale fundaşului lui Inter Milano sunt cele cu Samsung şi cu Bergenbier, care îi plătesc câte 400.000 de euro. La acestea se adaugă înţelegerea pe care căpitanul echipei naţionale o are cu Adidas Europe, Casa Auto-Mercedes, Vodafone şi cu Coca-Cola.
Cristi, nu ţi-e frig?
Cristi Chivu a fost singurul jucător al lui Inter Milano care a apărut la antrenamentul de ieri echipat în şort, deşi termometrul indica -3°C! Românul a păşit zâmbitor pe terenul de antrenament acoperit de zăpadă din cantonamentul de la Appiano Gentile, apărându-se contra frigului păt