Lowe&Partners şi Initiative devin acţionari HyperActive, preluând în părţi egale un pachet de 80% din acţiunile companiei, în timp ce restul de 20% din acţiuni rămân în proprietatea lui Alex Vişa. Compania de marketing interactiv condusă de Alex Vişa devine astfel parte a grupului format din Lowe&Partners, Initiative, Medic One, Lowe PR, Brand Connection şi Scholz&Friends, având acces la resursele locale şi internaţionale ale grupului, precum şi la portofoliul de clienţi. După ce în 2008 Lowe&Partners a lansat divizia specializată în comunicare digitală - eLowe, HyperActive se alătură grupului formând alături de eLowe şi echipa de new media a Initiative o structură integrată.
"În anul 2007, în grupul nostru a venit primul specialist în digital advertising. Astăzi, ni se alătură o echipă. Un pas firesc pe care îl facem în întâmpinarea "noii publicităţi", publicitatea interactivă. Am căutat un partener care dincolo de expertiză şi profesionalism să vină şi cu valorile umane, atât de importante pentru noi. HyperActive este nu doar una dintre cele mai bune companii de marketing interactiv de pe piaţă, dar este şi o companie cu o echipă frumoasă", a declarat Veronica Savanciuc - Preşedinte şi CEO Lowe&Partners. HyperActive va îmbogăţi portofoliul de servicii oferite de companiile din grupul Lowe cu expertiză şi resurse importante în marketing digital. De la dezvoltare şi management de platforme web, la marketing online (optimizare & advertising pe motoarele de căutare - SEO&Google AdWords, online advertising&PR, e-mail marketing, viral marketing), mobile marketing, hosting şi proiecte speciale interactive.
Marele beneficiu pe care acest parteneriat îl aduce deopotrivă clienţilor HyperActive şi clienţilor companiilor din grupul Lowe este integrarea serviciilor de digital communication într-un sistem full service în care toate etapele procesului de comunicar