Remar Pascani (RMAR), firma specializata in reparatia vagoanelor de calatori si marfa, propune actionarilor contractarea unui credit de 10 mil. euro si achizitia a 300 de vagoane second hand, potrivit convocatorului AGA remis BVB vineri. Propunerea urmeaza sa fie analizata in adunarea din 28 ianuarie. Creditul urmeaza sa fie contractat de la banci de pe piata interna, la fel si achizitia vagoanelor. Remar este controlata indirect de omul de afaceri Gruia Stoica, care detine prin intermediul firmei Grup Feroviar Roman, aproape 90% din actiuni. Grup Feroviar Roman, unul dintre cei mai mari transportatori feroviari de marfa de pe piata locala, face parte din grupul Grampet, controlat de Stoica care detine o participatie de peste 73%. Remar a realizat in primele noua luni o cifra de afaceri de 52,5 mil. lei si un profit net de 210.000 de lei. Compania a obtinut in ultimii ani contracte de zeci de milioane de euro de la CFR Calatori, pentru modernizarea de vagoane. Actiunile Remar sunt tranzactionate pe piata RASDAQ, iar in sedinta de vineri cotatia stagna la pretul de 6,15 lei/actiune. La acest pret, capitalizarea companiei este de 16,9 mil. euro.
Remar Pascani (RMAR), firma specializata in reparatia vagoanelor de calatori si marfa, propune actionarilor contractarea unui credit de 10 mil. euro si achizitia a 300 de vagoane second hand, potrivit convocatorului AGA remis BVB vineri. Propunerea urmeaza sa fie analizata in adunarea din 28 ianuarie. Creditul urmeaza sa fie contractat de la banci de pe piata interna, la fel si achizitia vagoanelor. Remar este controlata indirect de omul de afaceri Gruia Stoica, care detine prin intermediul firmei Grup Feroviar Roman, aproape 90% din actiuni. Grup Feroviar Roman, unul dintre cei mai mari transportatori feroviari de marfa de pe piata locala, face parte din grupul Grampet, controlat de Stoica care detine o participatie