Sute de persoane au asteptat ore in sir in aeroporturi la sfarsitul acestei saptamani, ca urmare a anularii a zeci de zboruri si a intarzierilor inregistrate de avioane din cauza conditiilor meteo nefavorabile. Toate companiile aeriene care opereaza de pe piata locala au avut intarzieri ale zborurilor spre sau dinspre destinatii externe.
La Tarom s-au inregistrat vineri intarzieri si de 8-10 ore pe 17 zboruri interne si externe. Mai mult, doua curse pe ruta Bucuresti-Iasi au fost anulate.
"In cazul acestor intarzieri de cateva ore li s-au oferit pasagerilor mancare si bautura gratuite. Aceste intarzieri au aparut din cauza conditiilor meteo. In cazul zborurilor anulate se ofera despagubiri pasagerilor", a declarat Ioana Boca, reprezentantul biroului de presa al Tarom, care nu a precizat insa la ce valoare se ridica despagubirile oferite pasagerilor.
Ieri au fost anulate in total de catre Air France, easyJet, British Airways si Czech Airlines sase zboruri ale aeronavelor ce urmau sa aterizeze pe aeroportul din Otopeni din Milano, Paris, Londra si Praga.
Anulari de curse au fost anuntate vineri si de compania low-cost Wizz Air. "In cazul unei anulari sau intarzieri mai mari de cinci ore exista trei posibilitati: pasagerii pot solicita banii inapoi sau pot solicita rezervarea unui loc pe urmatoarea cursa sau pot folosi banii pe care i-au dat pe acel bilet ca credit pentru un zbor viitor", a declarat Daniel Alexandru Amzar, account manager al companiei de relatii publice Free Communication, care ofera servicii de comunicare operatorului Wizz Air. El a mentionat ca nu are o situatie a cererilor de despagubire depuse pana acum de catre pasagerii zborurilor anulate.
Adrian Ionascu, directorul general al Blue Air, spune ca in zilele de weekend compania a avut intarzieri, insa nu a anulat niciun zbor. "Avioanele au mers mai bine decat trenurile s