630 de milioane de lei - atât ar urma să încaseze statul din taxa de poluare pentru autovehicule, cu peste un miliard de lei mai puţin decât estima Guvernul că va colecta în acest an, pe fondul scăderii numărului de înmatriculări auto.
630 de milioane de lei - atât ar urma să încaseze statul din taxa de poluare pentru autovehicule, cu peste un miliard de lei mai puţin decât estima Guvernul că va colecta în acest an, pe fondul scăderii numărului de înmatriculări auto.
Taxa auto a fost introdusă de Guvern în luna aprilie 2008. Ea este calculată în funcţie de datele tehnice ale fiecărei maşini, în funcţie de capacitatea cilindrică şi emisiile de dioxid de carbon.
Înmatriculările de autoturisme noi în România au scăzut cu 60% în primele 11 luni din 2009, la circa 104 mii de unităţi.
Anul trecut, înregistrările de maşini noi au scăzut faţă de 2007 cu 8,6%, la 285 de mii de unităţi, în timp ce vânzarea de maşini la mâna a doua a crescut cu aproape 150%, ajungând la nivelul record de peste trei sute de mii de maşini.
630 de milioane de lei - atât ar urma să încaseze statul din taxa de poluare pentru autovehicule, cu peste un miliard de lei mai puţin decât estima Guvernul că va colecta în acest an, pe fondul scăderii numărului de înmatriculări auto.
630 de milioane de lei - atât ar urma să încaseze statul din taxa de poluare pentru autovehicule, cu peste un miliard de lei mai puţin decât estima Guvernul că va colecta în acest an, pe fondul scăderii numărului de înmatriculări auto.
Taxa auto a fost introdusă de Guvern în luna aprilie 2008. Ea este calculată în funcţie de datele tehnice ale fiecărei maşini, în funcţie de capacitatea cilindrică şi emisiile de dioxid de carbon.
Înmatriculările de autoturisme noi în România au scăzut cu 60% în primele 11 luni din 2009, la circa 104 mii de unităţi.
Anul trecut, înregistrările de ma