The Group a preluat agenţia de field marketing BrandsOn şi a alăturat-o celor 14 companii specilizate care fac parte din grupul de comunicare. BrandsOn activează în domeniul marketingului aplicat şi comunicării "în teren" din anul 2003. În cei şase ani de activitate, BrandsOn şi-a consolidat un portofoliu consistent de clienţi care include companiile Unilever, Danone, JTI, Coty, Tchibo, Parmalat, Cosmote şi numără peste 40 branduri locale şi internaţionale. Proiectele concepute şi implementate de agenţie pentru clienţii săi includ campanii de activare a brandurilor la punctul de vânzare, promoţii dedicate consumatorilor, programe de tip "mystery shopper", caravane promoţionale la nivel naţional, proiecte de decorare şi mercantizare în retail modern, campanii de street-marketing şi activări în HORECA.
Cifra de afaceri a companiei BrandsOn în anul 2008 a depăşit 5,2 milioane euro. Agenţia a înregistrat un profit de peste 100.000 euro la sfârşitul anului trecut, conform cifrelor oficiale disponibile la Ministerul Finanţelor. "Suntem mândri de alăturarea companiei noastre sub umbrela The Group şi am convingerea că sinergiile pe care le dobândim împreună, alături de resursele suplimentare adăugate agenţiei BrandsOn, ne vor transforma în partenerul preferat al oricărui client ce îşi doreşte campanii eficiente de activare a brandului", a declarat Marian Dumitrescu, Managing Partner al agenţiei BrandsOn.
"The Group îşi păstrează promisiunea de a extinde competenţele în acele sfere în care clienţii caută excelenţă şi rezultate imediate", susţine Zoltan Szigeti, preşedintele The Group. Agenţia BrandsOn a desfăşurat în anul 2009 peste 220 de programe la nivel naţional şi are o cotă de piaţă estimată de circa 15%.
"Am preluat 51% din compania BrandsOn, dar managementul ei rămâne la partenerul nostru, Marian Dumitrescu", a mai spus Zoltan Szigeti. Agenţia Bran